کلیه خدمات بازرگانی شرکت همراهان پیشرو تجارت

با توجه به سوابق 20 ساله شرکت همراهان پیشرو تجارت در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا این مجموعه قادر به ارائه انواع خدمات مشاوره واردات و مشاوره صادرات ، کلیه امور خدمات بازرگانی و نیز ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور می باشد.

کلیه خدمات بازرگانی شرکت همراهان پیشرو تجارت

با توجه به سوابق 20 ساله شرکت همراهان پیشرو تجارت در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا این مجموعه قادر به ارائه انواع خدمات مشاوره واردات و مشاوره صادرات ، کلیه امور خدمات بازرگانی و نیز ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور می باشد.

کلیه خدمات بازرگانی شرکت همراهان پیشرو تجارت

با عنایت به اینکه همواره داشتن یک شرکت طرف معامله بعنوان ترخیص کار گمرک برای کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی و تجاری جهت ترخیص کالای وارداتی و یا صادراتی یکی از دغدغه های اصلی مدیران می باشد. در این راستا ما قادریم تا با داشتن ترخیص کار مستقر در گمرکات بندرعباس و فرودگاه امام و خرمشهر اقدام به ترخیص کالای وارداتی شما مشتری گرامی بنماییم و در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات مشاوره صادرات و ترخیص کالای شما جهت حمل و ارسال به بازار هدف را عهده دار شویم.
لذا در این راستا با عنایت به اینکه برای واردات انواع کالاهای مختلف بازرگانی جهت ترخیص کالا نیاز به بررسی جزیی تر برای هر کالایی به تفکیک می باشد، این مجموعه می تواند ترخیص کلیه کالاهایی را که به گمرکات قید شده رسیده باشد را در اسرع وقت با احتساب مجموع هزینه های ترخیص کالا و حمل آن تا ارسال به انبار مشتری محاسبه نموده و بعنوان شرکت ترخیص کار آرامش خاطر شما را از پروسه انجام ترخیص کالا از گمرکات کشور فراهم نماید.

آدرس : تهران خیابان بهار برج بهار طبقه 10 واحد 750
کد پستی : 1561636847
تلفن : 02177615124 و 02177615123
فکس : +982177616047
مدیریت : 09123704064
پست الکترونیک : info@pishro-tejarat.com
https://pishro-tejarat.com

بایگانی
آخرین مطالب

ترخیص کالا

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳ ق.ظ

مراحل کلی ترخیص کالا

  1. انجام ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ایران https://ntsw.ir 
  2. اخذ ترخیصیه از شرکت حمل کننده کالایی که بصورت دریایی ارسال شده و یا اخذ قبض انبار کالایی که بصورت هوایی و یا زمینی ارسال شده است
  3. اظهار کالا در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی یابه نشانی
  4. آماده سازی کالا جهت ارزیابی در گمرک خانه محل ورود کالا
  5. دنبال کردن فرآیند ارزیابی و کارشناسی کالا که توسط کارشناسان مجازی سیستم انجام می شود.
  6. پس از اتمام مراحل کارشناسی و ارجاع سند به قسمت صندوق باید فیش های حقوق و عوارض گمرکی توسط کارگزار یا ترخیص کار و یا حتی صاحب کالا واریز گردد و در سیستم بارگزاری گردد.
  7. سپس مرحله درب خروج و اجازه سیستم جهت اعلام بار که بایستی به پایانه حمل و نقلجهت ارسال کالا به انبار صاحب کالا اقدام شود.
  8. بارگیری و خروج کالا از درب خروج گمرک.
  9. مراجعه راننده کامیون به پایانه و اخذ بارنامه و فیش پرداختی جهت کرایه حمل کالا .
  10. تحویل کالا به صاحب کالا و ارائه برگه دستور ترخیص کالا یا یا پروانه سبز گمرکی سابق که در حال حاضر بصورت الکترونیکی صادر می گردد به صاحب کالا

شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت با بیش از20سال سابقه کار در اموربازرگانی همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خود نهایت اهتمام  را به کار بسته است و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات بازرگانی به مشتریان خود برای کشورهای چین،روسیه ،سوریه و اروپا و همچنین ترخیص کالا از گمرکات کشور می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی